...

Divorced

מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה
מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה

עורך דין גירושין בחירה וטיפים

עורך דין גירושין תל אביב

טיפים בבחירת עורך דין גירושין :

1.אל תבחרו רק בעורך הדין הראשון שאליו אתם פונים חיוני שתעשה שיעורי בית ותיפגש עם כמה עורכי דין לפני שאתה מפקיד את חייך בידיו . אמון חשוב ביותר במערכת היחסים שתפתח עם עורך הדין שלך ועליך לפגוש אותו פנים מול פנים בכדי לקבל תחושה של הרושם הראשוני . אל תשכחו עורך דין גירושין אמור לטפל בצורה הטובה ביותר בכל הנושאים החשובים ביותר שלכם .

2.דבר עם אנשים שאתה מכיר שעברו גירושין זו יכולה להיות שיחה מביכה להעלות, אך שיחה עם חברים, משפחה או עמיתים לעבודה שעברו גירושין יכולה לתת לך מקום טוב להתחיל בו. למרות היכולת לחקור באינטרנט, שיחה עם אדם ממקור ראשון היא עדיין דרך טובה באמת לקבל מידע איכותי.

3.משרד עורכי דין שרון סגל מבינים את החששות שגברים מתמודדים עם גירושין. אל תחשוב  שרק עורכי דין גברים יכולים לייצג אותך בהצלחה הסיכוי שמגדר עורך הדין שלך ישפיע על תוצאות תיקך אינו גבוה במיוחד. הרבה יותר חשוב לדאוג למצוא עו"ד מוסמך ואמין שאתה מרגיש בנוח להיות בסביבה. מה שהכי חשוב הוא שאתה סומך עליהם שייאבקו על טובתך, ללא קשר למין שלהם.

4.היזהר מפרסומות !!!!!! בעוד שמודעות בעיתון ואו TV עשויות להצביע על עורך דין או משרד מצליח, זה לא תמיד כך. מודעות נועדו פשוט למשוך עסקים ואינן משקפות בהכרח את הרקורד של עו"ד.

5.עו"ד במחיר גבוה יותר אינו בהכרח אומר עו"ד טוב יותר אנשים רבים חושבים שרק בגלל שעורך דין גובה יותר לשעה הוא יקבל שירות טוב יותר והסדר טוב יותר. זה לא בהכרח המצב. תעריף גבוה יותר עשוי לסמן עו"ד מנוסה יותר, או שזה יכול פשוט להגיד שהוא יקרן הא ותו לא .

6.ודא שהם מתמחים בדיני משפחה עורכי דין יכולים לעסוק בתחומי משפט רבים ושונים, ואתם רוצים להיות בטוחים שהם מתמקדים בגירושין. אם היית עובר ניתוח לב, האם היית מעדיף רופא ילדים שמתעסק גם בתחומי רפואה אחרים, או קרדיולוג מנוסה ומתמחה? ניסיון ניסיון ניסיון .

7.בדוק האם עורכי הדין בקיאים בשופטים באזור השיפוט ואו בדיינים הדבר חשוב מאוד להבנה משפטתית הלכתית .

8.רקורד משפטי , לבקש דוגמאות ממשפטים או הסכמים שקיבלו תוקף משפטי .

9.זמינות עורך דין גירושין ללקוח סופר חשובה בדיקה האם אתם מדברים עם העו"ד או מזכירה טיפ חשוב .

10.בחירת עורך דין גירושין בתל אביב היא קריטית להליך המשפטי כאשר מיקומו של המשרד חשוב ביותר לנוחות של הלקוח כאשר מקיימים פגישות .

נכתב ע"י משרד עורכי דין שרון סגל 

למשרדנו סניף במגדל התאומים 2 רמת גן .

לפגישת ייעוץ ללא עלות אפשר לחייג לטלפון נייד 052-2226699

צור קשר לפגישה 

צור קשר לייעוץ ופרטים נוספים:

שתף כתבה זו:

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

מאמרים קשורים

עורך דין גירושין רעננה
עורך דין גירושין רעננה

עורך דין גירושין רעננה שרון סגל גם אדם שיוזם גירושין מתוך הבנה שאין טעם להמשיך בחיים המשותפים, וגם מי שהתהליך

צור איתנו קשר

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.